.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک بام و دو هوا بودن فوتبال در مازندران

سایت شمال ورزشی نوشت:

بالاخره متوجه نشدیم در مازندران حرف اول و آخر را در عرصه ورزش چه کسی می زند.مدیر کل،برخی پرسنل ذی نفوذ اداره ورزش و جوانان استان،روسای هیات ها و یا عواملی خارج از ورزش؟
همانطور که تمام کشور متوجه شدند!!!مجمع انتخابات هیات فوتبال مازندران علیرغم اما و اگرهای موجود در 8 بهمن ماه سالجاری و با وجود مخالفت صریح اداره کل ورزش و جوانان استان با حضور اعضای مجمع در ساری برگزار و رییس فدراسیون نیز حکم ریاست بهروان برای 4 سال دیگر را صادر کرد.
البته همان موقع مدیر کل ورزش و جوانان استان و معاون وی بطور شفاف این انتخابات را غیر قانونی و دلیل این ادعای خود را مستند به بخشنامه وزارت ورزش اعلام کردند.اگر چه رییس فدراسیون نیز به این امر واکنش نشان داد و با گفتن  صحبت هایی از خجالت طرف مقابل خود برآمد.به هر ترتیب هیات فوتبال استان مازندران از همان روز فعالیت خود را به ریاست بهروان برای چهار سال دیگر آغاز کرد.
هفته گذشته بود که در خبرها خواندیم بهروان به دیدار سعادتمند رفت و مدیر تازه منصوب شده ورزش استان در این دیدار همچنان بر مواضع قبلی خود که مواضع وزارت ورزش می باشد اصرار ورزیده و بر لزوم اجرای قانون و غیر قانونی بودن حضور بازنشسته ها تاکید ورزید.
در حالیکه پس از این دیدار گمانه زنی ها حکایت از متقاعد شدن بهروان و کنارآمدن وی با دستورالعمل وزارت ورزش می داد به یکباره وتنها دو روز پس از این دیدار وی روسای کمیته های هیات فوتبال را در نشستی دور هم جمع کرد تا با زبان بی زبانی بگویید اصلا" گوشش به حرف اداره کل ورزش استان بدهکار نبوده و او همچنان خود را رییس قانونی این هیات می داند.
البته بهروان در این نشست بر استفاده از تجربیات پیشکسوتان هم تاکید و از اعضاص کمیته ها خواست که یک برنامه چهارساله برای خود ترسیم کنند!!!
بهروان در این هم اندیشی از خجالت مدیران باشگاههای ورزشی مازندران هم درآمد و گفت:بیشتر مدیران باشگاههای مازندران،ورزشی نیستند و هیچ برنامه و دستاوردی ندارند.همه این موارد در حالی در هفته های گذشته اتفاق افتاد که بنابر اطلاعات موثق هیات فوتبال مبادرت به نامه نگاری با اداره کل ورزش استان هم می نماید که مورد پذیرش این اداره نمی باشد.
به هرترتیب همانطور که همگان می دانیم و به ظاهر هم که شده!!! اداره کل ورزش و جوانان هر استانی متولی ورزش در همان استان است اما اینکه چرا تا کنون تصمیم مقتضی در خصوص اتفاقات افتاده در مجمع هیات فوتبال مازندران صورت نگرفته خود جای سئوال است.
به یقین وضعیت مجمع برگزار شده از دو حال نمی تواند خارج باشد یا اینکه اداره کل ورزش استان آنرا قبول دارد یا اینکه مورد پذیرش نبوده که تا آنجاییکه ما می دانیم مورد اخیر مورد تاکید است.
پس چرا تا کنون اهرم های قانونی لازم در اینخصوص بکارگیری نشده و اگر هم شده چرا اطلاع رسانی صورت نگرفته است؟
چگونه می شود در هیات های دیگر عدم حضور بازنشسته ها را اجرا کرد در حالیکه هیات فوتبال استان از این امر استنکاف می ورزد؟
آیا به زعم آقای بهروان و با توجه به سابقه ایشان در امر ورزش می شود که مدیر کل و یا معاون وی بدون مستند قانونی مشروعیت مجمع را زیر سئوال برده و چنانچه ایشان نامه مورد بحث را دیده اند به چه دلیلی حاضر به کناره گیری از این پست نمی باشد؟
و در نهایت اینکه اداره کل ورزش مازندران چه راهکار قانونی برای این امر اندیشیده و سرانجام این هیات چه خواهد شد؟


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 بهمن 1391
خیال همگی جمع بعدازاینکه بهروان ورییسش باج کافی روبه وزارت خونه دادن(مثل کمکهای خاص ،همراهی درسفرهاو...)بعدمسئله مشمول مرورزمان می شه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.035 seconds.